mandag 15. september 2008

XXXXXX

Hjemme drikker vi ganske mye melk. I dag hadde den yngste søstra mi 15-årsdag, og da drakk vi melk fra stetteglass. Da er det fest.

Jeg tvang i meg ekstra mye kake, for jeg skal gjøre noe utrolig tøft senere i uka. Da arrangeres nemlig XXXXXX, og jeg skal være "observatør". Man må ha ekstra mye kake i magen for å gjennomføre det på en behagelig måte, og det skal jammen meg bli behagelig. Ikke for magen, vel å merke, men for Thomas.

Jeg har allerede sagt for mye. Jeg skrev først hva arrangementet heter, men jeg strøyk det heldigvis ut.

Jeg gleder meg som en fugl gleder seg til å fly for andre gang.

Se for deg militæret, men ta bort alle teite befal, all venting, all kjedelig teori, all kjefting, all banning og all vasking*. Ta altså ikke bort mulig tap av bevissthet. Da har du XXXXXX.

Dette skal foregå her:

Det blir så bra. 

 

 Neste innlegg skal reklamere for England. England er så mye, mye mer enn nordmenn flest tror.

 

 * og alle våpen. Dette unnlot jeg å skrive, for våpen er jo tøft. Og tanks og helikoptre og bomber og granater og dødsfall.

6 kommentarer:

Julia. Eller bare Aurora, sånn på kjedelige dager. sa...

Holly (Audrey hepburn) i breakfast at tiffanys drikker også melk fra stetteglass. Hun er også tøff.
XXXXXX hørtest kult ut. Og enda litt kulere fordi du ikke kan si hva det er.
No milk today, lalalalala, the company was gay. Lalalala just what hhis message means, the end of my hope, the end of all my dreams. Fine reklamen. Fine sangen.

Anonym sa...

Helt ærlig:

Jeg ser for meg noe S&M/Bondage greier. Du og to venner skal sikkert ut i skogen sammen, kle dere i lakk og lær og bite hverandre i stumpen.

Eller nei, DU skal ikke.

Du er jo OBSERVATØR denne gangen.

Men bare denne gangen.

Neste gang får du lov til å være med, men først skal du bare være observatør.

Am I right?

Thomas sa...

Du har tydeligvis vært med på det før, Feil.

Anonym sa...

Jeg driver ikke med sånt jeg. Jeg har lyst til å si at "jeg er åpen for alt", men når det gjelder å bli hengt naken opp i et tre, kun iført en latex-bh, så er jeg ikke fullt så tøff lenger.

Men kjære deg, kommer du noensinne til å avsløre hva XXXXXX er?

Anonym sa...

Jeg har det bra, takk som spør. Har du det bra?

Anonym sa...

Melk fra stetteglass er den eneste måten en burde drikke melk. Og til melk skal det spises brownies!

Betyr XXXXXX at det er seks bokstaver og vi må gjette? Er bare 594823321 mulige løsninger, hvis det ikke er noen tall eller tegn.

Skriv snarlig om England, tips til foretak mottas med takk.