søndag 8. juni 2008

Kjærlighetsforsikring.

Jeg er sivilarbeider.

Som sivilarbeider er man forsikra mot alt - 24 timer i døgnet.
- blir man fortalt.

Man er forsikra mot AIDS, svulster, floker, beinbrudd, armbrudd og kraniebrudd.

Jeg har blitt utsatt for et kjærlighetsbrudd, og jeg får ingenting.

Jeg skal sende et brev: Et kjærlighetsbruddkompensasjonsbrev der jeg krever en ny kjæreste - og hun skal være minst like god!

Det er kanskje Gud som tar seg av de fleste sånne henvendelser.
Da er det best at han jobber på sivilarbeiderkontoret.




- I dette feltet er det gode penger å tjene, Gjensidige.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Thomas da :(

Anonym sa...

Her har du enda en kommentar du kan spise til frokost. Du vet da godt hvem jeg er.

Datter av Lars Monsen og Chuck Norris.

De brukte surrogatmor, remember?

Godt å ha deg tilbake på blogger'n.

Anonym sa...

Jeg skal passe på å stirre masse på deg neste gang jeg ser deg.

Ikke masse.

Bare så det er ubehagelig :)

Anonym sa...

Haha.Kjærlighetsforsikring - det hadde vært noe:D
Uaansett, god bedring med bruddet :)

Anonym sa...

Synd med bruddet, Thomas. Du skal vite at du mest sannsynlig takler sånt langt bedre enn meg!

Ps. Kino snart?

Anonym sa...

Aaaww

Jaja, du har i hvert fall en svært god idé! Tror de kan tjene fett på den

Anonym sa...

Ps. Kino snart?

Anonym sa...

Jeg bare gjentok det Sindre skrev. Mente selvfølgelig ikke noe med det.

Er du å se på Melsom til neste år, Bolla?

Anonym sa...

HVA!? Hva skal jeg gjøre da? Du blir sikkert erstattet med en 67 årig gråhåret dame...

Nooo.

Anonym sa...

ja, kjærlighetsforsikring. =)

Anonym sa...

Jeg er tilbake. Det er ikke du.